Oranges!
knock knock

don't worry about failures,worry about the chances you miss when you don't even try



story twitter fB family

Hoy Hoy! Welcome to my blog! Enjoy anything here




diet !

assalamualaikum. sudah berhabuk blog bee ni.heii ape nak citer ni.okay .bee sekarang ni sangat busy dengan kertas kertas assignment.even berlambak pon.but i still keep going with my dearest,RUNNING MAN.
okayy Running Man aku dengan orang bercerita lah kan.it will stop until episodes 300.wauu.really excited to wait.


kim jong kook (commander)

anyone yang sentiasa follow running man mesti kenal sape commander ni dan cara pemakanan dia.cara dia jage badan yang macam chocolate bar tu.hehe.
dan sekarang ni.aku ada buat azam sikit.nak mintak kurus lah kan.
so aku jadikan dia semangat aku .heheh.kim jong kook ni dia mane makan chocolate,yogurt,minum coffee,lemak ayam ,magee.
dan oleh itu.asal aku nak makan je.aku akan ingat kim jong kook.heheh dengan cara ni ja aku boleh kawal sikit pemakanan lagi lagi life as a student.always hunggryy,
hope i will go better.and wish me luck with my goals !

dan lagi satu bee nak buat pengakuan sikit.bee letak gambar kim jong kook ni kat home screen phone bee.bee punya heboh cakap dia cinta jarak jauh bee.hehehe. yelaa nak letak gambar boyfie.ohh tak ada pulakk.so guna muka dia je la kann..tapi apepon tu sekadar gurauan.bee tak nak pikir lagi bab cintan ni.kalu mee cintan sedap gak kan. ~~ okey la.im off.bye